onsdag 2 september 2009

DoWhatUWant&DoItHonestlyIt'sAllSuccessIfIt'sWhatUNeed


Skulle jobbat idag, men jag har alldeles för mkt att stå i nu här hemma innan avresa till Trollhättan, så jag fixade in nån annan som tar min vakt. Så nu ska jag käka frukost, träna och sen är det manus som gäller HELA DAGEN!!! Imorrn ska jag dock jobba, behöver the money!

Vi ska se Jersey Girl medans vi njuter frukosten. Har inte sett den, men syrran säger att den är myyyyys!

Och så fick ja mail från Alex på Adler idag. Tydligen är det första veckan på ya terminen och hon är ensam på kontoret så hon drunknar i pappersarbete, så hon kan först skicka mina papper till mig nästa vecka. Det är också helt fint, bara jag får dem så är jag glad!!!

Fatta att jag och Potlin kanske börjar Stella Adler 4e januari!!! SJUUUUKT!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se