tisdag 15 september 2009

PillPopper

jag har sån förfärlig tandvärk så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Det enda jag kan komma på nu är att slita av mig huvudet och lägga det i en hink med is och låta det ligga där i typ 3 dygn tills det ät totalt avdomnat så jag inte känner minsta smärta mer och sen skruva på det igen. Tror ni det funkar..?

Jag är värsta pill poppern nu och har varit dem senaste 2 dagarna. Igår tog jag säkert 10 panodil och 5 ipren...Inte bra för kroppen alls. Och jag som HATAR piller! Men när tandvärken sätter in så hade jag t.o.m käkat en häst (jag är vegetarian) om det hade hjälpt det minsta.

Har väntat på en tid hur länge som helst nu för att få opererat bort visdomständerna, men tydligen kan det dröja typ 1 år innan man kommer till OM man inte ringer in och fejkar att man typ avlider MEDANS man snackar i tfn. DÅ helt plötsligt får man en tid kl 10.30 den 21 september nästa vecka. MEN om man ringer in och fejkar att man faktiskt är en livs levande talande DÖD när man snackar i telefonen, ja DÅ har man plötsligt en tid kl 15.00 IMORGON!!!!

Ännu ett klart exempel på att man idag måste vara typ DÖD innan man får en tid på sjukhuset. Jag har en stark misstanke om att våra sjukhus har ett hemligt samarbete med vår Moder Natur gällande balans och reglering på vår population. Finns inte tillräckligt med kannibaler idag för att naturen ska klara av det på egen hand.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se