fredag 25 september 2009

AdorableAnka(?!)


Njae....det är väl att ta i...tycker kanske inte att hon är ADORABLE precis, men jag börjar på ett sätt tycka att hon är ganska cool ändå....Samtidigt som jag tycker att hon är en urblåst skata som borde ha munkorg så hon inte förstör blivande generationens kvinnor..haha....

Ärligt talat, så hade det ju varit sjukt tråkigt att sitta och glo på Hollywoodfruar om dem varit precis så "normala" som folk förväntas vara. Då hade vi ju inte bänkat oss framför tv'n varje måndag och älskat att hata. För, let's be honest. Det är ju det vi vill ha. Vi vill ha extremheter som gör att vi får vädra våra åsikter och få oss själva att verka precis så överlägset smarta som vi själva anser att vi är.

Vi klankar ner på och dumförklarar andra som faktiskt lever det liv vi själva vill leva. För jag ska vara ärlig, jag vill mer än gärna sitta på en hög med pengar i mitt Hollywood Mansion och unna mig lyxiga skönhetsbehandlingar för 700 000usd varje år. Sen kan jag ju sitta här och säga att jag minsann aldrig ska gifta mig rik eller gifta mig till framgång. Men sanningen är den att skulle jag möta mannen i mitt liv (vilket känns ganska avlägset just nu, eftersom jag fortfarande värderar mitt singelliv till MAX) och gifta mig med denna, så skulle det ju inte direkt skada om han satt på en hög med pengar och var berömd på ett eller annat sätt. En liten bonus ju. Och då kan man ju utnyttja det för att själv ta sig fram, OM jag nu inte själv skapat mig den karriär som jag nu är fast besluten att skaffa mig, innan.
Med det menar jag inte att jag väljer kille efter bankkonto. Absolut inte. Men inte fan hade jag känt nån skam om jag gängat mig med en riking.

Sen kan det ju diskuteras huruvida Anna Anka har förlorat sig själv....Jag vet inte....Hon verkar vara en stark och bestämd kvinna och njuter tydligen av det liv hon lever.......Hon har ju ett val. Gilla läget och stanna. Eller hata och dra. Så jag väljer att inte tycka synd om henne för att hon "förlorat" sig själv, men istället njuta av alla hennes kommande uttalanden så jag får ännu mer att ta ställning till i min, just nu, ganska gråa vardag.

Visst vill jag gärna ha en del av det hon har, men långtifrån allt. Men säga vad man vill, Anna Anka har lyckats ta sig in i våra vardagsrum, i våra liv och hon är här för att stanna. Hon har gjort sig ett namn. Vilket jag ju också hoppas på att göra mig själv en dag. Hon må ha gjort det på ett sätt som inte direkt är mitt första val, men det är ju upp till henne......Good for her.

Jag orkar inte hata.

OCH! Hon har faktiskt en killer body!

2 kommentarer:

  1. Kycklingben som Tilina sa. Du kan väl inte mena på allvar att du tycker att hon har en killer body?!?!? USCH!

    SvaraRadera
  2. Jo, med tanke på hennes ålder och att hon fött 2 ungar, eller nåt sånt, så tar hon väl hand om sig själv och har en killer body! Därmed inte sagt att jag inte diggar en kropp som Kardashian's, för den tycker jag är 10ggr snyggare.

    Men jo, jag tycker fanimej att hon är välbevarad! Kommer man och säger att hon har en FUL kropp så hackar man bara på henne. För det har hon ju DEFINITIVT INTE!

    SvaraRadera

 


Resurser Blogglista.se