torsdag 17 september 2009

WeLove2HateKissie


Jag är tvungen. kan inte INTE se detta. Kissie, bloggerskan som nu gått om både Kenza och Blondinbella och kan kalla sig Sverige's största bloggerska, är på Vakna med The Voice imorrn bitti kl 07.10. Jag MÅSTE se!

Kissie har gjort sig känd och skapat sig ett namn genom att vara precis sån som man absolut INTE får vara i lilla Sverige; ego och provocerande, självsäker och bitchig. Såklart säljer detta och ryktet att man måste kolla in denna "förfärliga" blogg har nu gjort henne till sverige's största bloggerska. Säga vad man vill, men vill man ta sig till toppen så kan man...på ett eller annat sätt...

Jag kollar inte hennes blogg dagligen. Har kanske gjort det 2ggr tidigare för att Tilina sa att jag skulle. Men jag blir tvungen att se henne imorrn bitti, för jag är så jäkla nyfiken på henne.....blir spännande att se om hon är som hon är på bloggen eller om det mest är en akt hon spelar där...

är ni nyfikna så kika på hennes blogg här

Kika även på videoklippet nedan. En av hennes MÅNGA videobloggar:




NU, ska jag sova=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se