fredag 11 september 2009

MotioneraMera


Alla borde träna och motionera mer!!! man mår så bra av det!

Alla behöver inte vara lika fanatisk med träning som jag är och man behöver heller inte träna ihjäl sig och plåga sig som en elitidrottare, men man kan ju försöka hitta nåt man tycker är kul och roa sig med några ggr/vecka....den som inte tränar, men provar, kommer bli glatt överraskad av alla positiva saker som följer med! =)

Idag har jag kört ännu ett pass ur Pasternak's program och nu är jag trött...det är korta pass, men dem är intensiva. senare ikväll tänkte jag springa 1h, så jag lägger till lite cardio idag=)

Detta har jag tränat idag ( + löpning) :



nu ska jag duscha och sen ska jag hänga med Tilina och fixa och dona inför hennes avresa....

1 kommentar:

  1. Heej! Brallorna var ett superkap! 30 spänn!! Lindex är underskattat finns massa snygga saker där :)

    The studio va skitkul, tyvärr kostar bilderna typ 300 kr/st men det är inget köptvång. Jag köpte bara en, den till vänster i min header. Men jag tror du skulle gilla det, å du kanske har användning för dem i ditt jobb me?

    Vi måste absolut ses!! Jag har flyttat upp till göteborg nu igen och kommer nog inte hem innan oktober nångång, när åker du till LA? Kramar!!

    SvaraRadera

 


Resurser Blogglista.se