onsdag 16 september 2009

RihannaSätterRibban


Fick ett tfn samtal kl 1 inatt av Tilina och Tilisha. Dem hade landat på L.A.X och skulle nu hoppa på planet till Hawaii. Jag har ju berättat en hel del för dem om USA och allt som händer och kan hända där och om hur fantastiskt trevliga all amänniskor är. Tilina var helt till sig över hur vänliga och snälla alla var, så jag vågar gissa att trots att hon på det tidspunktet bara spenderat tid på en massa flygplatser så var hon redan IN LÖÖÖV i The U.S of A! =)

Dem fick minsann oxå ett litet tecken på att dem nu verkligen var i landet där allt kan hända och detta satte även ribban högt för deras förväntningar på resten av resan. plötsligt kom det nämligen en massa paparazzis utspringandes och i nästa sekund ser dem Rihanna i säkerhetskontrollen efter att hon också landat i L.A. Tydligen var hon extremt läcker (hade inte förväntat oss nåt annat) i en hög militär inspirerad hatt och säkert en fantastiskt cool outfit. Hon uppträdde på The Leno Show igår kväll i L.A i Burbank tillsammans med Kanye och Jay-Z, så det var därför hon packat väskorna och landat i L.A.....Dem uppträdde med hiten Run This Town. Se klippet nedan. om hon dök upp så här på L.A.X så yes.....HEEEET!





Och Kanye tog tillfället i akt att snacka om händelsen på MTV music awards där han totalt stal Taylor Swift's moment från henne. Det var inte planerat att han skulle snacka om det på Leno, men han ville ta tillfället i akt och be om ursäkt....har försökt hitta ett bra klipp, men det finns inget ännu...kommer sen=)

När jag hör sånt här som Tilina var tvungen att ringa och berätta om så vill jag också bara dit NUUUUU!!!!

nu är dem iaf på Hawaii och väntar på bagaget. Det blir tydligen mörkt redan vid 6 på kvällen där nu, men det är nog riktigt varmt så man kan sitta ute till långt på nätterna och bara njuta...=)

Nähä, nu ska jag käka frukost ochs en ska jag träna ochs en väntar ett besök hos Käkkirurgen....har en känsla av att jag kommer svimma.....wish me luck....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se