onsdag 2 september 2009

FakeBrunette?!

Tilina och jag sitter vid tv'n. Jag googlar lite på katter för att ta reda på vad det egentligen är som invaderat vårt lilla boende:

Jag- "Haha! Jag googlade Bondkatt och så dyker det fanimej upp en bild på han den
gamla stadsministern med brillor!!!Haha!"

Tilina (utan att tänka TYDLIGEN!)- "Vadå? Skurt?!

Jag- "?!"

Tilina- "jamen han hade ju brillor och var grön....Just ja...han var ju en groda..."

Jag asgarvar så jag inte vet vad jag heter. Tårarna rinner och jag kippar efter andan.

Efter en liten stund och Tilina har tänkt efter lite:

Tilina- "Men...varför googla du puckat...?"

Jag- "?!"

Tilina- "Ja, puckat?"

Jag- "Bondkatt! Jag googlade BONDKATT!!!!"

Ibland har hon asså inte alla hästar i hagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se