tisdag 15 september 2009

SvenskaHollywoodFruar

Såg ni också premiären igår? Jag, mamma ocg tilina satt bänkade framför tv'n. Detta har vi väntat på i typ 3 veckor nu. Och jag blev INTE besviken! Det är precis så löjligt och tacky som ett riktigt underhållningsprogram ska vara för att ens vara intressant,haha! =)

Anna Anka hackar ner på allt som inte heter Anna Anka och anser att hela världen avundas henne. Tror t.o.m att hon själv avundas henne.

Maria Montazamy sprang mest runt och var orlig över att kanske ha sårat hennes bästa väninna, vilket jag i och för sig tyckte var ganska sött. Jag tyckte hon var rätt rolig, faktiskt!

Agnes-Nicole Winter verkade lite sådär semi-laid back och jag diggar henne mer än Anna Anka iaf.

Och Anna Anka får mig att ogilla henne ännu mer efter att ha läst denna artikeln i Aftonbladet .

Men jag tackar dem alla för att dem är som dem är. annars hade det blivit jäkligt tråkiga måndagskvällar hemma i soffan nu när Bik Bok inte har så många vakter att ge mig. Det är alltid roligt att se det extrema. Att se någon beté sig som man "ska" är ju inget kul att sitta och glo på. Man vill ju att folk ska beté sig som galningar och vara totalt messed up, så man kan låta sig underhållas medans man sitter och klagar över det.

Fast jag klagar egentligen inte. Jag tycker det är skitkul att se på Svenska Hollywoodfruar.

I'm in love with the extreme.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se