måndag 21 september 2009

LostMemories

Idag vaknade jag kl6 och gick upp för att käka frukost och göra mig klar inför ingreppet. Kl8 fick jag lugnande, men efter 30min var jag fortfarande inte påverkad. Själv var jag inte alls överraskad. Från tidigare erfarenheter så vet jag att jag är väldigt tålig mot piller och sånt...så dem blev tvungna att ge mig dubbla dosen istället, vilket dem sa att dem normalt inte gör....Innan det hann verka ordentligt så var vi inne i operationssalen och jag fick första av i allt 7 (?!?!) sprutor i tandköttet. Dem 2 sista kändes ingenting.

sen minns jga inte så mkt...minns att jag fick ta 2 lila piller...antibiotika tror jag att det var..minns att han borrade 2ggr...och sen minns jag att han sa att dem måste skära upp i tandköttet och sy ihop sen.

Jag minns inte alls att jag gick med sköterskan tillbaka till vilorummet där min mamma satt och väntade..minns inte alls att jag snackade med mamma och berättade om operationen...minns absolut inte att jag däckade ganska ordentligt och var totalt väck i 1h på sjukhuset.

Sen kom pappa och hämtade oss och jag däckade på soffan igen och sov 7h med Katten som sällskap.

Nu har jag värk igen, fast en anna sorts, så jag har poppat piller...igen....så mkt piller jag poppat senaste veckan så borde min lever vara död nu....


Nu är jag så där härligt groggy igen och sitter bara och väntar på att Hollywoodfruar ska börja på 3an. Soffan är mitt enda tillhåll idag. Träningen får vänta. Skulle egentligen vilat på onsdag, men nu blir idag ju vilodag istället, så imorrn och onsdag och resten av veckan fram till söndag blir det träna träna TRÄÄÄNAAA!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se