lördag 5 september 2009

ITellMyselfALittleHarmlessLieTheWholeWideWorldIsMine



Är för trött för att skriva nåt vettigt egentligen..

Gick till polisen angående katten, men precis som jag trodde så sa dem att dem typ aldrig får in anmälningar eller efterlysningar på katter eftersom dem inte är lika "värdefulla" som hundar. Lite pissed blev jag. Om man tycker om katten så är den ju värdefull...men jag antar att en del människor inte bryr sig så mkt....Dem som inte bryr sig borde inte få skaffa djur till att börja med. Bara en liten opinion från min sida.
Så anyway, dem sa att vi bara skulle behålla katten här och se om det dyker upp nån efterlysning inom en vecka....och så ska vi kolla anslagstavlor på City Gross, Konsum och Ica....Och Willy's.....om vi inte ser nåt och om polisen inte får in nån efterlysning så antar jag att vi fått oss en liten katt.
Han sprang ut häromdan...men kom hit igen...trodde annars att han kanske skulle springa tbax till där han kom från....jaja..lika glada är vi för det. Kattskrället är typ det finaste som finns=)

nu ska jag sova....

Natti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se