torsdag 3 september 2009

BePrepared2HateTheChicagoCubsMoreThanUveEverHatedAnything


har precis kommit hem från jobb. trött är jag, men blev genast lite piggare efter att ha gosat med Katten...är såååå sööööt!!! Hoppas ingen saknar den....hehe...
Skämt å sido, ska sätta upp en lapp i butiken imorrn...är kanske en ledsen liten 5åring som saknar sin lilla kompis....taskigt ju.

Anyway. Idag ringde dem från filmen Sensommar som jag ju skulle spela iin typ hela september med början nu på lördag. Det hela har blivit uppskjutet på obestämd tid. tydligen nåt som gått helt galet med deras utrustning. Så alla som är på set måste åka hem och vi som skulle dit...åker ingenstans...tydligen.

Inge kul alls, men shit happens. Får hoppas att dem kan spela in snart igen. Fast nu vet jag ju inte hur det kommmer se ut för mig...och det fick jag säga till dem oxå, för jag har ju en massa planer på att sticka till L.A ju. Så...långfilmen är oviss nu. Tråkigt. Ville gärna ha haft den med mig i bagaget till L.A. Plus att jag verkligen tycker om manuset. Jaja...får se vad som händer.

Tråkiga nu är att vi ju alla tagit ledigt från jobb och tackat nej till en massa saker...bl.a jobb och olika reklamuppdrag och diverse ting...och nu sitter vi här utan nåt som helst att göra...Fast jag har precis fått ett litet uppdrag. Ska till en massa baseball matcher med Dust It när jag är i L.A. Han älskar tydligen baseball och jag har aldrig sett en enda match. Så han ska lära mig allt om det och jag måste förbereda mig lite här hemma så jag inte är helt väck.

Dust It- "Be prepared to hate The Chicago cubs like you've never hated anything!"

So det är tydligen det jag ska förbereda mig på nu...i en hel månad..i brist på annat....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se