onsdag 16 september 2009

I'mAlive


Kom precis hem från undersökningen hos käkkirurgen. Dem hade först tid för operation i slutet av november, men plötsligt fick dem in en avbokning och pga att mitt fall är akut så är jag 1a prioritet, så det kan hända att jag ska opereras redan på måndag. Märkligt nog så säger jag YAAAAAAY till detta, men det är ju för att smärtan börjar bli outhärdlig.

Jag får välja mellan att sövas ner eller få en massa lugnande. Jag är ganska säker på att jag väljer att få en massa lugnande. Det är ju alltid en risk med att sövas ner, plus att om jag är vaken under ingreppet så kanske jag fattar att det egentligen inte är så farligt.....

Nu har jag iaf tagit en liten cocktail bestående av 2st Citodon tabletter och en Ipren....känner mig lite halvgroogy, för jag har tagit panodil tidigare oxå. Hatar piller, men tandvärk är asså inte att leka med.

Fick fresten mail från Daniel som jag skulle på arbetsintervju hos. Jag berättade för honom att jag tänker starta skola i L.A och att jag inte vill slösa hans tid. Han var hur trevlig som helst och skrev att han gärna vill att jag tar kontakt med honom när jag kommer tillbaka till Sverige igen. Så det känns väldigt bra att jag har något på gång när jag kommer hem igen och behöver jobb=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se