tisdag 28 juli 2009

ZoeyIsTempted

Läste precis klart bok nr 4, Untamed, i House Of Night serien och ska nu börja på bok nr 5, Hunted. Längtar såå! Enda problemet är att när jag läst klart Hunted så måste jag vänta till 27 oktober på att få läsa nästa bok i serien, Tempted.

Snackade precis med Tilina om ångesten att behöva vänta och se vad jag precis fick i min mail:



Så såklart klickade jag in på hemsidan och fick en liten teaser på kommande bok. Och jag lovar för att den verkar minst lika spännande som resten av dem! =)

Klicka här så kan ni få se omslaget till boken. Är ganska kul för omslagen till böckerna har blivit väldigt omtalade, så inför varje bokrelease så släpper dem omslaget så man kan få en teaser. Snacka om bra marknadsföring!

Tycker att jag känner igen killen på omslaget. Hans ansikte, käkben och det lilla man ser av hans öga och definitivt håret påminner lite om den där lilla killen som var med i Lilla Huset På Prärien...fast nu i vuxen utgåva=) Måste ta reda på vad han heter och hitta en bild så jag kan visa er......

LÄS THE HOUSE OF NIGHT!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se