måndag 20 juli 2009

CabbageSoupExperimentDay5

Ja, vad ska man säga. Jag har nyss stoppat i mig ett halvt kilo kött. KÖTT!!! Och jag är vegetarian. Måste erkänna att dem första 250g smakade himmelskt...men sen när jag kom närmare 500g så vart det inte så gott längre.....

På trädgårdsfesten idag så fick jag käka sallad....Fy för sören vad all mat såg god ut. Och desserten såg ju totalt mums ut!!! Men jag var duktig och käkade bara jordgubbar och drack te.

Har även käkat kålsoppa idag ju, såklart. Har även stått och lagat ännu mer soppa så det räcker i 2 dagar nu.

Hittills går allt bra och jag kan märka skillnad. Kan knäppa ett pat byxor idag som jag inte kunde knäppa förra veckan. How good am I!!! =)

Imorrn ser det ut så här: Kålsoppa, nötkött samt grillad kyckling utan skinn. Ät så mycket grönsaker som du vill.

Jepp...sen är det bara en dag kvar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se