fredag 17 juli 2009

CabbageSoupExperimentDay3

Jepp...3dje dagen med kålsoppa är snart över. Måste säga att jag faktiskt inte lider nånting alls. OM denna dieten faktiskt fungerar så är det fantastiskt, för man går inte hungrig ALLS!!! Har precis käkat kålsoppa och en massa jordgubbar, körsbär och vindruvor....Får ju käka hur mkt frukt jag vill, så det tar bort sötsuget.

Dagen idag har sett sån här ut:

Frukost: 2 nektariner och te.
Lunch: Kålsoppa
Mellanmåltid: Kålsoppa
Mellanmåltid: 2 nektariner
Middag: Kålsoppa
Snacks: Jordgubbar, körsbär och vindruvor

Och så har jag druckit massa vatten.

Idag kan jag faktiskt märka lite skillnad på kroppen min. Känner mig mindre uppblåst och lite lättare...faktiskt.....Har inte tränat idag, kom hem sent och det spöregnar, så jag beger mig ut på löptur tidigt im.bitti innan jobb ist.

Men hittills; ingen svält, ingen yrsel, ingen huvudvärk, ingen trötthet....ALL IS GOOD!!!!

Imorrn får jag käka hur mkt kålsoppa jag vill och dricka hur mkt skummad mjölk jag vill. Får även käka upp till 8 bananer.

4 days 2 go....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se