lördag 25 juli 2009

KaiserChiefsWon'tLetUDown



Bästa fucking konserten EVER!!!! Vilket ös!!!!

Jag har precis kommit hem från KBH efter en fantastisk kväll/natt med Tille och Adorable Anna. Vi möttes upp med AJ och några av hans vänner, såg Kaiser Chief och sedan tog vi på en cocktailbar i KBH. Riktigt cool bar var det. Det var precis som en lägenhet....en väldigt lyxig lägenhet. Hade inte tackat nej till sådan en, mitt inne i centrala KBH. Tille, jag och Anna kände oss dock lite malplacerade då vi inte hade något cocktail lounge aktigt på oss alls...MEN! Jag hade höga klackarna på iaf=)
Smuttade liiiiite på en drink och sen begav vi oss hemåt. Klockan är nu snart 4 på morgonen och jag kan höra fåglarna kvittra. Lite ångest att först vara hemma nu och gå i säng, men det händer ju så sällan så what the heck!

Om ni får tillfälle för det så GÅ OCH SE KAISER CHIEFS!!!!! Otroligt bra liveband. Säkert ett av världens bästa! När dem bränner av "I Predict A Riot", "Oh My God" och "Angry Mob" så lyfter taket (som idag var obefintligt, men dem lyckades lyfta det ändå...säger ganska mkt...)och folk blir totalt galna! UNDERBART!!!!!

Och guess what....jag delade på en pommes med Anna medans vi väntade på mitt tåg. En STOOOR pommes t.o.m. Känner mig ganska busig. Men det är ju min njutardag idag, så that's what I'll do, NJUUUTAAAA!!! =)

Sitter i sängen nu. Dax att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se