torsdag 23 juli 2009

FiguringOutLife

Nu har jag duschat och sitter här och njuter av 4dl Nutrilett Forest Fruit, yummie! Faktiskt, det ÄR yummie! =) Normalt tar man 2dl vatten och blandar med en påse, 5ggr/dag, men jag hade hittills idag bara tagit 3 påsar, så nu blev jag ju tvungen att dubbla dosen för att få i mig alla näringsämnen.

Anyhow. Idag, medans jag gått omkring på jobb, så har jag, igen, funderat över hur jag ska tackla hela den här skådisgrejen jag befinner mig i just nu. Hela situationen med att göra karriär som skådis och längtan efter L.A och livet med alla våra underbara vänner over there. Det är minsann inte lätt det där. Smida planer för livet sitt.

Jag tror att jag kommit på en ganska hållbar plan, men jag vill diskutera det med min partner in crime, Potlin, innan jag avslöjar för mkt. Vi är ju in this 2gether,Potlin och jag... :-) Fantastiskt att tänka på hur "kort" tid vi egentligen känt varandra och hur nära vi kommit varandra. Hon är ju som min syster. Vi tjatar ju sammen nästan varje dag. Och om vi inte hörs av på ett litet tag så panikar vi inte och inget rinner ut i sanden....vi finns där alltid, no matter what. LOOOOVE MY POTLIN!!!

Bottom line just nu, JAG BEHÖVER STÅLAR!!!!! NUUUUUUUUUUUU!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se