torsdag 23 juli 2009

Slacker

Så är jag tbax från kbh efter en arbetsdag på 8h och en underbar kväll med Adorable Anna och Hilarious Hanna.

Eftersom jag precis slutat med kålsoppa dieten, så unnade jag mig själv liiiiite lyx idag, innan jag börjar med nästa projekt, som startar imorgon. Jag, Anna och Hanna möttes upp på Dalle Valle i kbh och där åt vi en god middag tillsammans innan vi begav oss vidare till Zirup på Strädet, next 2 Ströget. På Dalle Valla åt jag en god grönsallad med mozarella och UTAN dressing (måste ju spara lite gott till min riktiga njutardag på lördag. Höll på att kalla det syndardag, men det giter jag inte...fast synda är ju att njuta, många ggr iaf,haha) och på Zirup sippade jag på ett glas vitvin som jag sedan gav vidare till Anna och Hanna, som tydligen är större livsnjutare än vad jag är....avis blir jag...jaja=)

Träffade tydligen prinsen av Rumänien, eller nåt sånt, idag.....Om inte Adorable Anna lurade mig och oskyldiga lilla jag trodde henne.....återstår att se.....ANNA!!! ;-)

Tog oss igenom många ämnen idag.....killar (såklart), vikt, jobb och porr....Den sistnämnda var nog den mest exalterande....hihi.....


Let's do it again, SOOOON!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se