lördag 25 juli 2009

Overdose

Åh, vad jag har längtat!!!!

Drömmer mig väck....

Kan inte låta bli!!!! Vill hugga in NUUUUU!!!!

Hur kan man motstå?!?!

Jag är duktig och övervinner mig själv. Lutar mig tillbaka och ser fram emot nästa söndag. Då lämnar jag minsann plats i magen! LOVAR, Glass!!!!



Meningen var ju att jag skulle käka pizza och glass idag. Ni vet den där glassen som legat i frysen i en VECKA och väntat på mig...Jaja...Det blir minsann ingen glass idag inte. Under hela dagen har jag käkat lite smått och gott som jag inte får käka annars. Har käkat pitabröd med ost, några godisbitar, druckit mjölk, käkat småknäckisar med keso, lite potatisgratäng till middag, mammas rabarber och jordgubbsrutor och ganska mkt frukt. Har alltså fått i mig en del. Så nu när kvällen snart är över och det är söndagsmorgon så är jag så proppmätt så jag kan omöjligt klämma ner en glass och en pizza. Har överdoserat helt enkelt. Trodde att jag skulle orka mer, men jag antar att jag blir fortare mätt eftersom jag normalt inte käkar sånt här.

Så, bottom line; glassen får vänta till nästa vecka. Då blir det förhoppningsvis myssöndag med familjen i KBH. I'm working on it.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se