lördag 18 juli 2009

CabbageSoupExperimentDay4

Jajamensan....4 dagar till ända på detta lilla experiment.

Ännu har jag inte lidit nöd överhuvudtaget...fast idag blev jag liiiiite sugen på gott, men det var inge farligt.

Idag fick jag käka, återigen, hur mkt kålsoppa jag ville, dricka hur mkt skummad mjölk som jag hade lust till och upp till 8 bananer. Käkade 2 bananer till frukost och drack skummad mjölk. Käkade kålsoppa till lunch. En banan till mellanmål. Sen mixade jag banan och minimjölk och frös in det så det blev till typ en sorbet. Tog det med mig till festen så jag kunde käka det när det var dax för tårta=)

Idag känner jag mig dock lite uppsvälld.....men samtidigt kan jag märka en skillnad. Får tyvärr inte tränat tillräckligt mkt.....för mkt som kommer i vägen....eller egentligen bara dålig planering....När jag går igång med nästa experiment så ska jag träna 2ggr/dag 5 dagar/vecka......

Imorgon ser matintaget ut så här: Kålsoppa, 300-500 g nötkött/kyckling och upp till 6 st färska tomater. Drick 7 till 8 glas vatten för att rena kroppen från toxiner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se