tisdag 28 juli 2009

Closer2MyB-Day

Så blir jag snart 25. Igen. Firar min 25 års dag varje år nu. Om man blundar för något, så börjar man snart tro på't. Jag tror att jag är 25. 25 är den perfekta åldern. Man kommer in överallt. Man är sådär lagom gammal och lagom ung. Ämnesomsättningen är fortfarande ganska mkt på topp. Man har, typ, 3/4 kvar av livet. Man kan fortfarande inte veta riktigt vad man ska göra och man kan bege sig iväg på "finna mig själv" äventyr. Man får fortfarande lov att vara au pair i USA.

25 är bra. 25 är perfekt! Jag vill för evigt vara 25.

Viktigare saker; min önskelista! Har inte gjort en önskelista på åratal. Kan aldrig typ fylla mer än 2-3 rader. Men i år har jag en del paket jag gärna kan tänka mig.

* Ipod 120GB
* Iphone 3G S 32GB
* Blackberry Bold 9000
* Blackberry Storm 9500

Jepp.....Behöver en ny mobil, lånar mammas nu...eller det är kanske pappas...whatever. Behöver iaf en ny mobil. Och en ny och större Ipod. Så en Iphone som ju är bägge delar hade ju varit perfekt....Men en Blackberry lockar himlans mkt asså. Synd bara att det handlar om en del pengar=(

19 augusti är det dax. Då blir jag 25 igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se