torsdag 16 juli 2009

CabbageSoupExperimentDay2

Dag 2 och jag håller dieten strikt! Idag fick jag äta en bakad potatis med lite smör till kvällsmat och annars under dagen har jag fått käka hur mkt kålsoppa, frukt och grönsaker som jag vill. Har dock inte blivit mer än en portion soppa, är säkert meningen att man ska käka mer av den....så imorrn ska jag försöka få i mig i vart fall 3 portioner.

Just nu känner jag mig uppblåst och tung, är inte van vid att käka potatis...och absolut inte BAKAD potatis som är SKITSTORA!!! Jaja, njöt så gott jag kunde=)

Tränade idag oxå, för att boosta dieten lite. Har känt mig lite småhungrig emellanåt, men man får ju köka så mkt man vill av olika saker varje dag, så det handlar ju bara om att käka lite frukt eller grönsaker...eller kålsoppa. Liiiiiite trött har jag känt mig, men det beror nog på andra saker oxå. Men säkerligen spelar det uteblivna sockerintaget roll det oxå.

Hur som helst, så är jag fortfarande på glatt humör och gläder mig till att se vad resultatet blir av detta=) Tycker faktiskt, innan den gigantiska potatisen, att jag kände mig lite lättare=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se