måndag 20 juli 2009

CabbageSoupExperimentDay6

Näst sista dagen på mitt lilla experiment och jag sitter här proppmätt efter ännu ett halv kilo kött i magen.

Idag blev det 2 kycklingfiléer och 250gr nötkött. Har även käkat kålsoppa och en massa grönsaker.

Pappa har startat på kuren nu oxå och tro't eller ej, han har klarat att hålla sig till den HELA DAGEN!!!! Way 2 go, dad!!! =)

Känner fortfarande ganska stor skillnad på och i kroppen. Igår kunde jag knäppa ett par jeans ´som jag inte kunnat knäppa för typ 3v sen, yaaay me!!!!

Imorgon är sista dagen och den ser ut så här: Kålsoppa och brunt ris, så mycket grönsaker som du vill samt så mycket osötad fruktjuice som du vill.

Sen har jag bestämt mig för att testa en annan sak direkt efter. Ska ju detoxa mig med syrran, men den får vänta 2 veckor till så jag hinner få i mig den näring jag behöver. Den nya saken som jag kommer börja med på onsdag ser iaf till att jag får i mig all näring jag behöver, så den är säker att börja med direkt efter denna kålsopp dieten. Under kålsopp dieten ska man ju ta tillskott för att få i sig allt man behöver, men det behöver man inte på den nya dieten som jag ska testa. Kan avslöja att jag har testat den innan oxå, men denna gången kommer jag vara dödsseriös med den, precis som jag varit under kålsopp veckan....=) Avslöjar vad jag ger mig in på, på onsdag morgon. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se