lördag 18 juli 2009

WhiteFro'




Världens coolaste överraskning väntade i min inbox igår!!!

Jag mailade Anna Mourou, japp den ultra coola tjejen med det ultra coola absolutely fab håret, utan att egentligen förvänta mig något svar alls. Var inte ens säker på att det var hennes mailadress, men jag chansade och klickade iväg ett litet mail. I mailet frågade jag om hennes hårhemlighet eftersom jag är totalt desperat efter mitt afro. När jag tjeckade mailboxen igår kväll så såg jag att hon minsann svarat!!!! Hur glaaad tror ni att jag var!!!! Trodde aldrig att jag skulle få svar ju!!!

Tjejen är ju hur cool som helst och delade med sig av hennes hårhemlighet! Skrev ganska utförligt om hur hon fixar med håret och gav mig några kontakter som jag minsann tänker utnyttja!!! Efter att ha sett vad dessa människor gör med hennes hår, så kan jag ju inte motstå!!! It's the SHIT!!!

Så, om någon annan där ute, lixom jag, har cravings på ett ultra coolt afro, eller white fro' som Anna.M kallar det, på huvudet så skriv till mig så gör jag precis som Anna.M gjorde för mig.....hookar upp er med kontakter som med all säkerhet kan fixa frillan!

Jag vill ha mitt afro NUUUUUUUU!!! Men har ju filminspelning om lite mer än en månad, så jag kan inte ändra på utseendet just nu. Men i slutet av september kommer jag absolut förverkliga drömmen min!!!!


Återigen, TAAAAACK Anna.M för att du hookat upp mig med ditt hår crew!!!! I'm looking forward 2 it!!!! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se