tisdag 21 juli 2009

ImorgonÄrEnAnnanDag

Jepp. Imorgon är min kålsoppa diet slut. Men jag kommer helt säkert att använda den många fler ggr, för den fungerade verkligen! Jag gillar ju inte att väga mig, så det gjorde jag inte nu heller, istället har jag märkt det på kläderna, speciellt byxorna. Men nästa gång jag gör denna så kommer jag väga mig så att ni mer exakt och konkret kan hänga med på vad som sker.

Hur som helst. Som rubriken avslöjar och som vi alla ju vet så är imorgon en annan dag. Och det betyder att jag startar på ett nytt projekt. EXAKT vad det är avslöjar jag imorrn, men jag kan avslöja redan nu att även det handlar om kropp och hälsa. Jag har ju filminspeling om ca 1 månad och måste gå ner ytterligare lite i vikt och sedan se till att hålla det. Experimentet inkluderar även minst 2h träning/dag 6 dagar/vecka, samt 8h sömn VAAAAAAAARJE natt!!!! Unnar mig även en mysdag /vecka. Vad det innebär får ni läsa om imorrn.

I'm excited!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se