lördag 25 juli 2009

StädaStädaStäda-NuTarJagPaus

Nu har jag varit igång med att rensa alla mina kläder och hittills har det tagit mig ca 3h och jag har skitmkt kvar! Kan typ inte ens se mitt lilla rum. Ser bara ut som en enda stor klädhög. Hittills har jag ca 5 svarta sopsäckar fulla med kläder som jag inte använder och mer lär det bli....Usch...Det som börjar som ett ganska roligt och mysigt projekt blir snart ganska utdraget och a pain in the ass....

MEN! Det positiva är att jag plötsligt hittar en massa godbitar som jag glömt att jag ens hade. Som dessa underbara paljettplagg jag alldeles nyss hittade längst inne i garderoben:

Svarta paljett tights från Bik Bok. Coolt till vitt linne och en oversized blazer.
Denna pärla fyndade jag i en vintage butik i Hollywood. I heart it!
Paljett cardigan från Bik Bok. Skitsnygg till stentvättade jeans och en vit tank top!



Nu måste jag fortsätta städa. Annars har jag ingenstans att sova inatt.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se