onsdag 25 november 2009

WastingTime?


så.....igår gick jag i säng lite innan 21.00. Varför? För at jag var så förfärligt trött...jag vaknar ju redan mellan 5-6 varje morgon...så när klockan är 20.00 så är jag totalt wasted. En skön rutin att ha inne, men asså...innan 9 på kvällen...det är kanske att ta i lite....slösar jag då bara helt värdefull tid på att sova eller? Fast det är ju inte sån att jag har en hel massa annat att göra för tiden...väntar ju bara på att dra till L.A igen.......

Och pengar har jag ju inga...och när jag får några, så ska dem delas ut till div. pesroner som jag är skyldig pengar...yaaaay......

Jaja...nu har jag precis käkat 2 löskokta ägg till frukost och druckit en kopp grön te, så nu ska jag dressa om och bege mig till gymmet=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se