torsdag 19 november 2009

BestTimeEver



Klockan är 5.15 på morgonen och jag har fortfarande inte somnat...Ända sen jag kom hem så har jag kommit in i en riktigt bra rutin där jag somnar tidigt och är uppe igen vid 6tiden varje morgon, men inte idag inte. Varför? Jo, för jag har precis avslutat ett 5h långt skype samtal med hela freakin' chateauet i L.A! AWESOME! Det kändes precis som om jag var där....dem satte mig i min stol, där jag alltid satt, och så hängde jag bara med på allt som hände...Gary spelade gitarr och sjöng...Paradise dummade sig på sitt eget lilla vis...Booty åt äpple med jordnötssmör...Letty irriterade Gary (well done)..och så snackade vi ju helt vilt mkt oxå ju!!! Underbart! Och Joe munchade ju såklart, haha.......Åh....saknar alla sååå otroligt mkt...Och när nån kom in med nåt gott att äta så sa jag direkt att jag ville smaka...för det kändes seriöst som att jag var på chateauet med dem alla...så jag glömde helt bort att jag sitter här i iskalla Sverige och att dem inte har en chans i helvete att låta mig smaka på nåt som helst.

Hur som helst.....I'm waaaaay happy.......Och katten har legat i sängen bredvid mig och sovit hela tiden...i typ 5,5h nu...lilla söta katten...haha=)

Just ja....täcket föll ner en gång, så jag bjöd på en liten boob flash, haha.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se