torsdag 26 november 2009

BackOnTrackYesIAm

Totalt 3h träning idag. 1h löpning. 1h styrka. Och nu på kvällen 1h intervaller på testcykel. Feeling good!

Nu ska jag hoppa i duschen och sen väntar lite lätt käk och sen sängen......

Fresten, i USA firar man ju thxgiving idag.....har vi ens något liknande här i Sverige...det har vi väl inte? Jag blir helt osäker...men om inte annat så borde vi ju bara fira det när amerikanarna firar det. Ett perfekt tillfälle att visa lite tacksamhet och tänka över hur lyckligt lottade vi är, samtidigt som vi skänker en tanke åt dem som inte är lika lyckligt lottade....plus, ännu en ursäkt att öppna vinflaskan=)

fick fresten alla mina papper från CSN idag. Lånet är godkänt. Både glad och inte glad är jag väl. Ett jävla lån.....men asså, jag vill inte låta pengar komma ivägen för att ta den utbildning jag vill ha. I Sverige är vi så lyckligt lottade att vi faktiskt kan få hjälp till att utbilda oss...andra länder har inte samma system och många kan aldrig få sig en efterlängtad utbildning.....Se, en liten sak att vara tacksam över=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se