söndag 29 november 2009

14ÅrIgen



Såg ju New Moon igår med Louise. Ingen besvikelse där inte. Edward är precis så där läskigt blodgt läcker så man blir ju totalt påtänd bara av att se honom! Filmen delade in oss i 2 team. Team Edward och Team Jacob. Alltså vampyrerna eller varulvarna. I'm running with then vampires och Louise springer jämsides med varulvarna....haha....Twilight filmerna får en till att beté sig som en 14 årig liten tös igen....nästan så man hänger upp posters med Edward i sovrummet ju...hihi....

Idag har jag inte gjort mkt. Tränat på gymmet. 1,5h på steppen och 30min styrka. Sitter och glor på OTH nu och sen ska jag en tur till storasyster min och sippa på lite te och snacka skit....MYYYYYS!!!

Söndagar är ju som bekant min favoritdag på hela veckan. Totalt chill. Jag degar bara i en oversized stickad tröja, ansiktet får vila från make up och hjärnan går på halvfart.

Oj, back 2 OTH!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se