fredag 20 november 2009

UpComingRockShows

Ok. Så, jag missar Trivium, Red Snow, Visa, Mastodon och en Vegas tur....Men när jag kommer tillbaka till L.A så bjuds det på massvis med coola rock shows! Så jag gläder mig verkligen!

Snackade med Lance, en av Gary's vänner, igår och han skickade mig en lista med alla shows. Han kallas Metal God, för han kan absolut ALLT om den typ av musik. Och han vet ALLT om våra svenska band, som tex Meshugga. Sverige är ju ett av dem största exportländerna av Metal Music.

Här är några klipp på vad som väntar mig i L.A. Lance köper biljetter till mig! YAAAY!!!!











Lyssnar inte på alla banden, men Slayer och Testament gillar jag. Jag gläder mig bara riktigt mkt till en rejäl rock show. Dem flesta spelningarna är på House Of Blues, Viper Room och Key Club. 3 små, lite skitigare ställen..mer intimt och det gillar jag skarpt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se