onsdag 25 november 2009

I'mNaked



Jepp...har precis skickat iväg två av mina låtar till en viss person som just nu sitter och kollar igenom dem, synar dem i sömmarna och ska ge mig hans ärliga mening.....Tog mig extremt lång tid att göra det...asså skicka iväg dem, för det är så privat. Jag har inga problem what so ever att gå upp på scen eller framför kameran, att vara skådespelare är för mig så mkt lättare, för jag berättar någon annans historia, men när jag sjunger mina egna låtar så lämnar jag verkligen ut mig själv......så därför känner jag mig just nu väääääldigt naken......

Jag har skrivit låtar sen jag var miniliten och har nu, efter att många har tjatat i många år, bestämt mig för att göra nåt åt det....så det kommer till att ske en del småändringar när jag kommer tillbaka till USA. Jag kommer fortfarande syssla med skådespelandet, inget snack om saken, men jag kommer även adda sång och musik till det hela......Har lite planer och projekt på gång...jag håller er uppdaterade!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se