söndag 22 november 2009

6am

Varje morgon vaknar jag klockan 6....VARJE!!!! Vet inte om jag gillar det eller ej. Antar att jag gillar det. Känns som att jag får ett försprång på dagen...fast oavsett hur sent jag lägger mig så vaknar jag kl 6....så det är väl både på gott och ont. Borde väl egentligen bara gå och lägga mig tidigt så jag får mina 8h.

Anyhow. Igår såg jag att Metallica spelar i Anaheim CA den 10dec och det finns fortfarande biljetter kvar. Och jag är fast här!!!! WTF! Ligger oxå bara ca 40min från där vi bor, så det hade varit helt perfekt....jaja, det är ju en hel del kul som händer här hemma oxå, så jag ska väl inte klaga...fast metallica vill jag ju verkligen se! Messade bror min från L.A andra gången jag var där och frågade om han kunde köpa biljetter till oss när dem spelade i KBH i år. Lamb Of God var förband så det var ju en riktig brakkonsert och dem spelade 4 dagar i rad i kbh. Men kära bror glömde...eller fick aldrig sms'et..minns inte vilket det var, men hur som helst så blev det ingen metallica då och tydligen inte nu heller.
Gary frågade mig innan jag reste om jag ville till Costa Rica och se Metallica. The original King of the Chateau bor nämligen där och kunde ordna boende och bra platser till oss....meeeeeeen...det är en ganska dyr resa för att se dem spela......Så icke. Hoppas att det inte dröjer alltför länge tills dem turnerar igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se