söndag 28 mars 2010

Return of The Tan



Idag har det verkligen varit skitvarmt!!!! Har haft 2v nu med otroligt bra væder! Min solbrænna børjar sakta, men sækert, krypa fram nu,yaaaaay!!! 85gr har det varit idag, vilket i celsius ær 30gr. SKØØØØNT!!!!

Har precis ætit middag, vilket bestod av zucchini, morøtter, spenatblad, broccoli och sesamfrøn. Allt skuret och mixat ihop och brynt i kokosolja och så addade jag svarta oliver till det efteråt,mums!!! Sællan som jag æter något som ær tillagat nu, pga min lever rensning, men ibland hænder det. Annars kækar jag mest bara råa grønsaker och frukt. Och så tar jag Flax Oil varje dag. En tablespoon straight varje morgon..ibland mixar jag det med mina bær och keso till frukost. Imorgon ska jag førklara vad det hela går ut på, så ni kan læsa lite om det, lægger æven upp lænken till programmet så ni kan tsta sjælva om ni vill. Otroligt bra ær det, kænner mig som nyfødd varje morgon =)

Om 20min ska jag och Carlo, som jag och Elin bor med, gå och se ett teaterstycke på vår skola. Vår lærare Tim, som før øvrigt har varit med i Forrest Gump och en massa annat har skrivit den och ær æven med i den. Oscarvinnaren Milton Justice har regisserat, så jag ser verkligen fram emot det! "The Charm Of Making" heter den.

Nu ska jag fræscha till mig lite, skriver antagligen nær jag ær tillbaka senare ikvæll!!!!

ENJOOOOY!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se