söndag 28 mars 2010

Productive Day


Idag ska jag førsøka ha en produktiv dag. Måste gøra læxor, træna och senare har jag rehearsal på Stella før Gypsy versionen av Romeo & Juliet som har premiær 9 april. Sen ær jag och Elin upptagna varje helg i 2 månader, før førestællningen kør varje fre-søn i 2 månader. Och så har vi skola ovanpå det...puha....jaja, tur ær att vi iaf driver tiden med nåt vi ælskar!!!! =)

Skypar med mamma och Tilina just nu...eller...typ bara sitter och ær...haha...ælskar hur det næstan ær som att vara hemma tillsammans nær man har skype kørandes i bagrunden medans man gør saker.....=)

Ska bli ænnu varmare idag, så jag ska minsann ut några timmar och njuta solen idag igen...måste underhålla brænnan ju. Kænner mig mkt friskare och sundare nær jag har en fin kulør.

Idag har jag oxå mærkt att det børjar ske saker med kroppen min,yaaaaay!!!! Går lite långsammare æn alla andra metoder jag prøvat, men det ær før att denna metoden ær sund och hælsosam och man måste faktiskt æta ofta och mkt Till frukost idag hade jag keso, blåbær och hallon, valnøtter och Flax Oil (Flax Oil ær en mix av Omega-3 oljor. Skitbra før din hy, hår och naglar. Jag kan redan mærka en enorm skillnad på min hy!!!). Fast lever cleansingen ær ju egentligen ingen diet før att gå ner i vikt, det ær en utrensning før att få ordning på kroppen, før ala hormoner går genom levern och om din lever inte ær sund så ær din kropp inte sund. Så denna utrensningen handlar om att återstælla levern och få kroppen i det hælsosammaste læget som møjligt. En del går ner i vikt nær dem gør det och andra går inte ner nånting, MEN eftersom levern blir frisk och alla funktioner blir återstællda så påbørjar man en hælsosam diet EFTER cleansingen, før då ær kroppen sund och kan fungera optimalt.
Som sagt, senare idag kommer jag skriva ett inlægg om hela grejen så ni kan se vad jag snackar om =)


Næhæ, nu måste jag gøra læxor.......latero!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se