torsdag 25 mars 2010

I'm Alive

Yes!

Jag lever!

Ær fortfarande hær I L.A och njuter livet och allt vad det innebær. Har varit några tuffa månader pga många olika skæl, mest ETT skæl, men jag har funnit en inre ro och vilar nu lugnt i mig sjælv och det jag gør. Fokuserar all min energi på skolan och på att komma dit jag vill.

Från och med idag kommer jag blogga regelbundet och æven børja ta med mig kameran øverallt igen, så jag kan bjuda på lite bilder=)

Klippt mig harjag minsann oxå gjort! Kapade mitt långa garn till førdel før en kortare, lite mer edgy frissa, som jag nu fullstændigt blivit nerkærad i........tjecka bilderna och se vad ni tycker =)







Time to sleep!

Har fresten børjat på ett nytt hælsoprogram med min PT. I'll let u all in on it 2mrw!!!!!!

NIGHTY!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se