lördag 3 april 2010

Chillin' on the roof top



Yep. Igår firade Noah sin f-dag på Kress. Normalt HATAR jag att klubba, men på Kress får vi alltid access till taket, så vi slipper trængas med resten av høgen som dansar, flirtar och praktiskt taget BER om attention. HATAR DET! Nope. Nær jag drar på till Kress så ska det minsann vara chilla på taket, under bar himmel som gæller. Kænner Tye och Noah, så dem ser alltid till att fixa så vi kan gå upp på taket. Och før oss lyckligt lottade så serveras det gratis sushi och drinks fram till 11 på kvællen. YUM!

Som sagt, Noah's f-dag igår, och som alltid garanterar detta crew en fantastisk kvæll. Och igår var just det. Fantastisk. Møtte upp med gamla vænner från chateauet och uppdaterade lite. Saknar dem som fasiken! Lite øver midnatt kom Tye in med en chokladtrta och det blev f-dags allsång på taket før våran Noah.

Hær i L.A stænger ju allt kl2, før då får dem inte servera alkohol længre, vilket iofs ær ganska skønt, før man ær alltid hemma i hyfsad tid och inte trøtt dagen efter. Fast igår blev lite sent ændå. Anyhow. Efter 2 så vandrar Noah och Tye direkt ner till parkeringen och sticker vidare till Vegas. Jækla jet setters. Jag vill ju oxå!!! jaja....Vegas står skrivet i kalendern på min f-dag =)

Har ingen kabel och kan dærfør ej lada upp bilder just nu, dærfør ni får en massa tråkiga web cam bilder på mig istællet, så det iaf blir liiite pics på bloggen, men snart får ni lite uppdaeringsbilder att kika på istællet =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se