söndag 6 december 2009

Chillaxing



Hahaha....ja, inatt blev det inte mkt sömn...Why? Jo, för att; Jag ringde polisen och sa att någon brutit sig in i vårt hus...visade sig att det bara var katten. Den lilla jäkeln har ju lärt sig att öppna dörrar nu ju....pinsamt värre. Så polisbilen som var på väg hit från Lund fick vända ganska snabbt igen....jaja, den bjuder jag på.....ganska komiskt egentligen..haha...

Idag har jag tagit en ordentlig slappe söndag. Har tränat 2ggr/dag nästan varje dag nu och idag kan jag märka att jag är lite sliten, så jag ligger bara i soffan. Söndagar är ju min favvodag och även den dagen då jag får lov att käka vad jag vill och INTE träna om jag inte känner för det=)

Vet inte om jag berättat att jag sticker tbax til L.A 25dec. Landar asså på kvällen när alla firar jul i USA. Så undrar lite på vem som vill offra sig och hämta mig på flygplatsen.....Har ju en deal med en viss någon...fast han är ju inte till att lita på i såna lägen.....har ju minne som en guldfisk........

Jaja, nu s´ka jag dricka te och fortsätta göra NADA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

 


Resurser Blogglista.se